Sjukstuga

Här hemma lär det inte bli många knop idag då man vaknar med feber. Det är så häftigt också att vår fyrbenta bebis känner att man inte är på topp så hon lägger sig snällt bredvid och myser hon med. Inte för att hon verkar så missnöjd över det då sängen är en av hennes favoritplatser ;-)
 
Det är juen fråga som många har otroligt delade meningar om, hunden i sängen/soffan eller ej? När vi skaffade Akela var det många som påpekade det, att vi inte ska ha henne i soffan för hunden hör hemma på golvet, men vi har valt att låta henne vara i både säng och soffa. Ni som också har hund, hur gör ni hemma hos er?
 
En sak jag också ville ta upp lite med er nu också är detta med vad den här bloggen verkligen kommer handla om nu, men det kanske ni märker ;-)
Här kommer jag nu framöver skriva mer om vår hund, vårt hundliv och hur det faktiskt går för oss. Jag vill ju som sagt lära mig mer om till exempel viltspår så vill dela med mig av det och vad vi jobbar med tillsammans. Visst det kan fortfarande komma lite skönhetsinslag då och då, men det är inte vad min vardag handlar om till största del längre så det kommer bli sällan. Hoppas ni som läser ändå kommer stanna kvar för att läsa om våra (förhoppninsvis) framsteg tillsammans och vill tipsa och peppa oss på vägen!
 
 Här ligger vi just nu, sida vid sida och bara myser framför youtubevideos och filmer och det är här vi kommer stanna hela dagen!
 
Allmänt, Hund | |
Upp