Heltidsjobb

Från idag och en tid framöver kommer jag att jobba heltid på förskola. Tidigare veckor har jag jobbat 60% på en annan förskola, vilket har varit bra för Akela. Det är både för- och nackdelar med båda delarna, men jag känner mest bara hur jag ska få ihop min tid till Akela, och även Johan. Jag trivs verkligen superbra på båda förskolorna jag varit på så det är absolut inga problem, men det är det här med tiden.. Jag är otroligt glad att jag är ledig helger som jag verkligen kan lägga på henne. 
 
Jag förstår dock inte de som skaffar hund och aldrig är hemma själv.. Vem ska uppfostra hunden? Vad har man då för relation till hunden? Nej en sådan person vill jag verkligen aldrig bli. Har jag djur (och framförallt i mitt fall) hund, så ska jag verkligen ha tid för det!
 
 
Bästa, bästa (p)älskling ♥
 
Allmänt, Hund | |
Upp