Favoritpaletter!

För ett tag sedan beställde jag hem the Balms Meet Matte Nude ögonskuggspalett och sedan jag fick hem den är det i princip den enda jag använder. I den paletten är det nio väldigt naturliga matta färger som enligt mig är väldigt goals! Jag tycker att färgerna är otroligt lättarbetade och pigmenterade, för att inte tala om att man får riktigt mycket produkt för pengarna!
 
 
 
 
En andra favorit är från Makeup Revolution och det är deras Ultra blush palette. Den fick jag faktiskt av en vän och det är jag så tacksam för! Den har riktigt fina highlightfärger samt bronzers och rouge. Även den paletten är pigmenterad och lättarbetad samt att Makeup Revolution har otroligt prisvärda produkter!
 
 
 
Har ni någon favoritpalett som man bör kolla in?
 
(Det här inlägget är inte sponsrat what so ever utan det är helt mina egna åsikter)
 
 
 
Allmänt, New in, Skönhet | |
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Oh den från the Balm var riktigt fin :)

Svar: Ja jag tycker verkligen den är #goals 😉
Verkligen värt pengarna!
lindbackemma.blogg.se

Upp